? ??????????????Spacey Love? ????? ?? ???Rating: 4.6 (19 Ratings)??4964 Grabs Today. 25112 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3923 Grabs Today. 27296 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

serba sedikit pasal aku

Foto saya
nuRuL SyAhAnA Bt sHaMsUdDiN | 27 NoV 1991|sAgItTaRiUs| | kEdAh->pErAk>kEy eLL|TMn dEsA/BnGsAr aReA. | Have a partner |YEAH, IT's ME| /suka SaKaT OrG(my frenz said) /sombong?I DuNt tHiNx sO (to those i get made into) /NoT pretend to be innocent even when I'm wrong /do whatever it takes to get what I want (he..he..) /once I been treated bad, I'll make ur life suffer /i love cat/pretty choosy with people /wealth is the prime priority for me(NoT mAtEriAl OKeY!) |PEOPLE I ADORE| * Perangai gila2 * Behave in good manners when in public(uNlY mE cAn DO!:P) * Fashionable * Non-smoker * Have same hobby as me * Can be trusted most of the time(NoT Kwn MKn kwn!) * Cool/rElAx |PEOPLE I GIVE A FUCK TO| # Gedik2 yg melampau # Selekeh # Back-stabbing(i hate hipokrIt pEoPLe!) # Take advantage from me # Pinjam duit x bg balik # Sissy 'guy' x sedar diri(bAjEt bGuZ La..) # Often pissed me off # A stalker # A weirdo..

Jgn LUPe ADD aQ dI mYsPaCe

aq takkan bersore lau aq takder sore!



kowunx sume boleyh la jumpe aq lagik di laman ni:

myspace.com/hardcore_indie91

facebook:hana_sempoi91@yahoo.com.my

myspace:2gether2_community@yahoo.com

Khamis, 7 Januari 2010




ni snap oleh adik akuh sendiri..time niyh lepak at umah BLUR,member aquh..hihihi..ske jerwk men gitar jap..padahal basic pown tau ckit2..blaja separuh jerw kowt..huhu..
pah tuh nka blaja sendiri cm malas jerw..tak bez...lau blik kampung jerw bawu aku pegang gitar..co adik sepupu akuh tuh kaki gitar..lau men itar mang pro gilerw..diz year die form4..tapi aq respek ar at adik sepupu aquh tuh..die blaja sendiri kowt..tangan kidal lak tuh..
huhuhu..
.beruntungnyer balak aq pown pandai men gitar...hihi..bez gilerw..








0 comments: