? ??????????????Spacey Love? ????? ?? ???Rating: 4.6 (19 Ratings)??4964 Grabs Today. 25112 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Look to The Stars? ????? ?? ???Rating: 4.5 (25 Ratings)??3923 Grabs Today. 27296 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

serba sedikit pasal aku

Foto saya
nuRuL SyAhAnA Bt sHaMsUdDiN | 27 NoV 1991|sAgItTaRiUs| | kEdAh->pErAk>kEy eLL|TMn dEsA/BnGsAr aReA. | Have a partner |YEAH, IT's ME| /suka SaKaT OrG(my frenz said) /sombong?I DuNt tHiNx sO (to those i get made into) /NoT pretend to be innocent even when I'm wrong /do whatever it takes to get what I want (he..he..) /once I been treated bad, I'll make ur life suffer /i love cat/pretty choosy with people /wealth is the prime priority for me(NoT mAtEriAl OKeY!) |PEOPLE I ADORE| * Perangai gila2 * Behave in good manners when in public(uNlY mE cAn DO!:P) * Fashionable * Non-smoker * Have same hobby as me * Can be trusted most of the time(NoT Kwn MKn kwn!) * Cool/rElAx |PEOPLE I GIVE A FUCK TO| # Gedik2 yg melampau # Selekeh # Back-stabbing(i hate hipokrIt pEoPLe!) # Take advantage from me # Pinjam duit x bg balik # Sissy 'guy' x sedar diri(bAjEt bGuZ La..) # Often pissed me off # A stalker # A weirdo..

Jgn LUPe ADD aQ dI mYsPaCe

aq takkan bersore lau aq takder sore!



kowunx sume boleyh la jumpe aq lagik di laman ni:

myspace.com/hardcore_indie91

facebook:hana_sempoi91@yahoo.com.my

myspace:2gether2_community@yahoo.com

Selasa, 8 Jun 2010

fB SIAP JUGAK AKHIRNYA!!

YEAYYYY!!!!
itulah yang mampuy aku ucapkan..hahah!!!makasih pada member aku ikwan sbb sudi nak watkan fb tuk aku yang maha malas lagi segan nak wat akaun fb.,.akhirnya siap gak..lagi pown skunx niyh aku mang agak ssh nak nm,apk un9..huhu...3_5 aribulan tadik my hubby datang dari ganu..die stay at umah aku..haha!!nak sanad jupe nan bakal mak mertua..tapi..alhamdullillah..sume berjalan nan lancar..disamping mgeratkan lagi kasih sayang antara aku nan die..ini juga memberi peluang at die n my pamili kenal antara satu sama lain..mase malam aku hantar die at stesen putra tuh mang aku sedeh gilerw tahap gaban ar,,,lagi2 kantoi aku jupe gambar die nan ex die dulu lam hp die..mang la ta bnyak..sekepeng jerw..haha!!tapi terse gak la..{aku pown bnyak gak smopan gambar ex aku..bersepah2!!haha!!}tapi aku tak marah die la..aperw2 pown aku masih boleh dalam keadaan cool..cewaahhh!!bukan senang nak dapat awek yg boleh give n take tau!!so..mlm tuh agak ssh gak la die n aku nal lepaskan antara satu same lain..mane tak netrw//jaoh tuh...die at gabu..aku lak at kl;..huhu...sempat gak la snap pin at stesen bau uh..haha!!pak cik yang driver bas tuh usha aku n die..smbil berkate balak aku tuh hensem..aku lak lawa..cewahh2!!pak cik niyh pown..da la aku ngah sedeh kene berpisah nan orang tersayang..hihi..malam tuh gak aku terjupe nan khalid nadri..ala..adik ahmad idham.aku tegor die..die senyum jerw..haha!!marah lak balak aku..b..bb tetap sygkanmu tau walaupuwn kite jaoh..
arini die g kedah,ader kenduri katenyerw esok..aku ase umah yg die g kenduri tuh ader sangkut paut nan pamily aku at kedah gak..sbb sepupu mak aku puwn kawen gak at kedah..malam niyh smpai kul 5pagi kowt at cc niyh..layang game..un9..bla,,.,blah....smpi bengkak mate!!!
enjoy untuk menghadapi masalah 17 aribulan niyh at mahkamah..huh!!tensen2!!nape la idup nioyh penuh nan masalah..masalah laen ta setle ag mesti ader masalah len yang akn timbul!huh!!!

0 comments: